Bortskämda? mjo kanske lite (a)

Idag VÄCKTES jag kl.12.45 av brorsan, som kom in å gav mig en puss på kinden. Så gulligt :)
Gick ner å tog en shake till brunch å satte mig framför tv'n med läxböckerna. Blev tyvärr inte så jätte mycket gjort på hela dagen, pga trötthet å ingen ork alls... tecken på att jag börjar blir sjuk...
Kollade på julkalendern - bästaste!!!!♥ älskar mysteriet på Greveholm♥

Åt sedan middag (jätte god kycklinggryta å grönsaker) å kollade på så mkt bättre med familjen samtidigt som att jag å brorsan öppnade paket.
I år så blir de lite annorlunda, istället för en chokladkalender får vi en "julklapp" för varje dag! :o väldigt snällt å generöst av våra päron!!! Å de säger att vi e bortskämda - inte så konstigt när de gör massa sånt här (a) love you both ♥♥♥♥♥

Nu blir de sängen för att orka till kyrkan imorgon å fira första advent! God natt sov så gott!♥

Btw, Grattis världens bästa morfar på 69-års dagen♥ love you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0