underbar helg med de bästa♥

Lite kortfattat vad som har hänt den senaste veckan:

Förra fredagen efter skolan drog jag hem till Sofia för att umgås å sova över :) gud vad jag har saknat våra stunder tsm, alla tokiga minnen å alla våra skratta attacker! Minnesrika♥
Kollade på One Tree Hill säsongerna hela kvällen. Mysigt! Men de roligaste på hela kvällen va nog när vi drog till konsum för att köpa lite snacks. Vi stötte på en helskum man (som tydligen ogillar tjejer, röda jackor å Sofia). Sofia va livrädd å sprang runt med en gurka i högsta hugg i stort sätt för att skydda sig xD de va så himla kul! Hahaha går inte å sluta skratta, hade ni varit med så skulle ni förstått, eller hur Sofia!! ;))

På lördagen vaknade vi vid halv 1 någonting, åt frukost å fastnade framför OTH serien igen. Gick sedan hem i snön som va upp till knäna- träningspasset = check!
Drog sedan till Madde för att sova över hos henne :) mycket trevligt å mysigt! Saknat henne riktigt mkt oxå♥ gjorde iordning tacos till oss + våra bröder, å satte oss framför tv'n. Somnade vid 23 tiden.

På söndagen åkte jag, Madde å hennes syssling upp till Sthlm för att julklappsshoppa. För de andra gick de väldigt bra men betydligt sämre för mig. Jag hittade mina julklappar precis innan vi skulle dra hem igen- typiskt mig.. bättre sent än aldrig eller hur!?
Åkte hem å tog det lugnt med familjen på kvällen. Somnade någorlunda tidigt för att vara mig.

En underbar helg med de bästa♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha så himla kul men läskigt!! hahaha vad sjuk jag är!
Det var huuur mysigt som helst att träffa dig igen och nu har det ju gått ett antal dagar igen och jag saknar dig redan!!! vi måste träffas snart igen min bästa!♥

Svar: Hahaha de gjorde min dag att se dig springa runt med en gurka i högsta hugg :)Saknar dig oxå jätte mycket♥ synd att du åker snart, för då kommer jag sakna dig ännu mer♥
Zandra Kjelledal

2012-12-25 @ 19:13:23
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0