Ännu en dag ut i spåren med Mickis!



Idag blev det att jag fick skjuts av min egna lilla taxichaffis (farfar) till tåget. jätte snällt verkligen!
Begav mig till skolan utan några som helst problem.
Förmiddagens lektioner bestod av 3st fysiologi lektioner (3x45min). Det var rätt komplicerade grejer vi gick igenom som jag inte riktigt hängde med på. Det kändes lite som om att jag bara skrev av det läraren berättade och själv hade skrivit ner på tavlan. För hoppningsvis så lär jag mig väl det snart, till tentan om 2v, de e huvudsaken just nu.
Därefter hade vi lunch och eftermiddagen bestod av praktiska lektioner. Vi lärde oss att ta blodtryck, hur man tar reda på om man har nga specifika buk smärtor å hur man skulle kunna förebygga det (lite grann bara). Vi fick även lyssna på varandras hjärta å lungor. Det e rätt intressant faktiskt, även om det låter lite sådär. Det e faktiskt svårare än vad man tror.
Slutade lite tidigare å tog tåget till Östertälje där farfar skulle hämta upp mig för att sedan åka å hämta farmor. På vägen hem åkte de förbi ett konditori å köpte 6st semlor (en vardera till familjen å en till dom själva) :D GRYYYYYYYYYYYYYMT GOOOOOOOOOOOOOTT!!!!!!!! Blir å smaska i sig den efter löpturen med Mickis alldeles strax ;P
Känner mig inte ritkigt lika taggad idag som i söndags, men förhoppningsvis så ska det gå lika bra. Vi taggar å sporrar varandra till tusen så, det ska inte vara nga som helst problem.
Nu måste jag byta om å sedan ut i spåret. Inte snällt å låta Mickis vänta !

Ha det bra!
Slänger nog in ett inlägg till innan det blir å slagga :)
Puss å kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0