Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut


Det har varit en lugn och avslappnande lördag än så länge :)
Har blivit lite nervsystemsplugg i mellanåt, men mest bara suttit här vi datan å försökt bli av med världens huvudvärk från fotbollscupen igår, under en rejäl smäll.
De var en olyckshändelse men det slutade illa för mig ändå tyvärr...
Jag skulle springa ut å slänga mig framför motståndaren för att ta bollen (jag e som sagt målis, för de som inte visste de), och jag fick precis tag på bollen i hennes skottsekvens. Så hon lyckades träffa mig i huvudet istället för bollen eftersom jag fick undan bollen. Allting va lugnt tills jag ställde mig upp å skulle sätta igång spelet igen, då allting började snurra å jag föll ihop. Jag svimmade inte som tur va (tror jag iaf), men de va nära. Blev liggandes en stund...
Jag e inte en sån person som gillar uppmärksamhet, framför allt inte på det här sättet, så jag tyckte de bara blev ett pinsamt ögonblick medan lagkamraterna/tränaren å publiken blev lite oroliga, hehe...
Slutade bra trots allt, hoppas jag iaf :)

Har även legat lite i sängen å vilat, somnat till lite då & då, men självklart blivit väckt av brorsan som kommit in i rummet då & då, hehe.
Nu blir det nog att fortsätta plugga lite för att sedan umgås med familjen framför tv:n :)

Puss och kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0