in another life, I would make you stay


Vaknade för en gång skull av mig själv och utvilad :)
Händer inte så jätte ofta faktiskt om jag ska vara ärlig, så det va skönt.
Tillbringade morgonen (förmiddagen) åt att äta frukost i lugn och ro framför tv:n medan pappa å brorsan sprang fram och tillbaka i huset, hehe.
Satte mig sedan för att plugga lite si sådär innan det var dags för lunch.
Snackade även lite med en som heter Robin, trevligt!

Vad händer annars idag då?
Jo detta:

1. Byta om till träningskläder
2. Skjutsa in pappa å brorsan vid 15.15 tiden till Tälje
3. Hämta morfar å skjutsa dom till Täljehallen
4. Åka till träningen
5. Träna till kl.18
6. Hem & äta pizza, haha bra återhämtningsmat ^^
7. Ut å springa intervaller med Mickis :D <3
8. Duscha
9. Plugga lite
10. SOVA!!!!

Typ något sånt :) Måste även tagga inför imorgon, då jag ska ta emot egna patienter :o
Sjuuuuuuukt nervös... Tänk om det går helt pipsvängen... Usch, nej den tanken ska jag inte ha!!! De kommer gå bra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0