Känns bra med nöjda patienter - ett tecken på att man gör ett bra jobb på kliniken! :D


Skönt med sovmorgon idag oxå.
Gick dock upp 1 tim innan jag brukar gå upp när vi har sovmorgon,
BARA för att ta en tidigare buss (1tim) så att jag skulle hinna till skolan, å
förhoppningsvis slippa sl å deras strul.
Det kom nämnligen minst 2,5 dm snö igår/i natt :o
Asså seriöst vill bara att snön ska försvinna så de kan bli vår/sommar snart!
Gå i kort kjol, linnen, bada, sola, bära solglasögon å glassa, helt enkelt gå lättklätt å bara njuta av sommarvärmen!!
Vill slippa den här kylan å all snö!
Kunde de inte komma ngn snö till julen/nyår så kan de ta mig fan skita i att komma överhuvudtaget! Tkr bara att de e så himla onödigt! Visst de kan vara fint när snön ligger längs marken orört men inte när de e så mycket slask å massa förseningar!
Idag slapp jag förseningarna som tur va :) kom till skolan 11.30, e ntimme innan jag börja. Rätt skönt för då kunde man äta sin lunch i lugn och ro, å prata med Derek, Johanna, Linnéa å nga till från klassen :)
Hade Stretch - & Triggerpunkts lektion idag, samt att jag å Derek, Jimmy, Hampus och Anton i klassen, satt å pluggade en stund innan de vart för mig att äta å dra iväg till kliniken med Karianne och Gabriela :)
Det blev tyvärr bara en patient idag för min del, men de gjorde inte så jätte mkt ändå.
Skönt med nöjda patienter som gärna frågar efter en ny tid :)
Åkte sedan hem å tog ngt att äta å ska alldeles strax sova för att orka upp halv 6 imorgon.

Vi hörs mer imorgon :)
Puss å kram på er ! <3
Natti natti! <3

Kommentarer
Postat av: fius

DU ÄR SÅÅÅÅÅÅ FIIIN MIN GRIS! <3

saknar dig!!!

2012-02-16 @ 16:38:23
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0