John Blund börjar närma sig Järna


Nu har min faster åkt hem och jag har tagit lite te och en macka till kvällsmat :)
Va gott å få i sig lite i magen efter en hel del!
Gunilla, min faster, skulle ha fått "bara" 1tim massage, men det slutade med att jag va klar efter 2 tim, haha. Glömde helt bort tiden, men hon klagade självklart inte vilket jag kan förstå :)
Nu blir de å sätta sig och plugga lite innan de e dags att lägga sig till kojs.
Måste vara pigg imorgon så jag orkar med mina patienter. Ser fram emot de! :)

Nu blir de å slänga in de här inlägget å sedan öppna fysiologi boken + anteckningarna å plugga satan tills de e dags å sova. Börjar ärligt bli lite trött nu, så kommer förhoppningsvis sova riktigt gott i natt!
Blir å messa lite med Pontus å Michaela oxå :)

Vi hörs mer imorgon, puss å kram alla läsare!
Tack för att ni orkar ta er tid för att läsa ngt helt ointressant, hehe!
Natti natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0