We can do it if we really want it !


Nu har man sprungit i 1,5tim med Mickis :D
Man hann med både uppvärmning på ca.2km, sen massa intervaller upp och ner för en relativt jobbig backe å förstsatte sedan våran runda på saäkert 6-6,5km som avslutning!!
GRYMT BRA JOBBAT GUMMAN!!!! <3
Taggar redan för nästa gång vi ska ut i spåren, i´m a crazy girl i know! haha

Sitter nu här vid datan nyduschad, precis ätit lite mat å som en liten efterrätt- SEMLA!! :D
Tkr att jag förtjänade den efter löprundan, hehe (A)
Nu blir de å plugga lite innan det e dags för att dejta sängen!

Ha det bra!  <3


PS. Får se när nästa inlägg blir, för komemr hem sent imorgon (slutar skolan 19.15 ungefär, å på torsdag åker jag direkt hem till mormor å morfar tanke på att jag ska slagga där till fredagen. På fredag åker jag sedan ner till Göteborg med nga tjejer ifrån klassen för att spela fotbollscup så kommer inte ha tillgång till någon data!! Så vi hörs antagligen nästa vecka, om de e så att jag inte får låna ngn. Puss å kram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0