Gott nytt år på er allihopa!!! :D


Vad ska man säga om lördagen, mer än :  GOTT NYTT ÅR!!!!!
Faaaan vilken lyckad å underbar dag/kväll/natt!
Kan iofs börja med att berätta att dagen va egentligen inte så värst speciell utan de va mer som en vanlig lördag enda fram till att mama sa att jag skulle hoppa in i duschen för att göra i ordning mig inför nyårs firandet.
Under tiden när man höll på å fixa i ordning sig så kom familjen Dahlqvist. De skulle nämnligen fira nyår med oss, eller ah med resten av min familj för jag skulle inte vara hemma utan hos Niclas.
Medan jag väntade på att han skulle hämta upp mig spelade vi lite spel å bara hade de allmänt trevligt.
Niclas å Johan hämtade upp mig vid halv 6 för att vi skulle hem till honom för att laga maten (oxfilé, potatiskaka, sås å ngt fint å dricka till varmrätt å sedan lite gott till efterrätt), innan Pontus och Michaela skulle komma.
Väldigt gott blev slutresultatet på maten samt efterrätten, det gjorde du bra Niclas!! :D
Vi hade hur kul som helst, skratta, drev med varann, pratade minnen å konstigheter som vi varit med om å mkt mkt annat ! Blev ju extra roligt när man samtidigt fick i sig alkohol, hehe.
Under tiden vi väntade på att de andra två skulle komma spelade Niclas å Johan både Fifa12 och NHL12 (eller va de nu va för årtal på spelen ^^). Riktigt kul!
Sedan bankade de på dörren å vilka kom? Jo de efterlängtade personerna; Pontus å Michaela.
Går inte å beskriva hur kul vi alla hade. Finns inga ord som beskriver känslorna oss alla emellan under hela kvällen, ni skulle ha varit med för att verkligen förstå!!!!<3
Vi dansa, sjöng, föll ihop (av skratt å lite alkohol, men inte pga. att vi va fulla), åt snacks, skålade, sköt fyrverkerier när det var dags för att dra ut vid 12 slaget å mkt mkt mer! Vi hann med så himla mkt under dessa timmar att de e svårt å förstå, haha.
Finns bara ett ord å beskriva hela kvällen: KÄRLEK<3
Vi hann även med å spela ngt "par" spel å "alkohol" spelet ^^ haha, riktigt kul!
Pontus å Michaela tog sedan halv 3 bussen hem efter att vi alla hade blivit riktigt dragna (dock mest dom). Niclas satte sig vid datorn samtidigt som jag å Johan satt å pratade om allt möjligt innan de va dags för mig att dra hemåt jag oxå. Ringde pappa så han kom å mötte vid vid halv 5 någonting - Stackare för han hade redan gott å lagt sig... (A)
Somnade väl inte förrän strax efter halv 6 någonting å sov riktigt gott hela "natten" <3

Tack för en GRYM KVÄLL/NATT NICLAS, JOHAN, MICHAELA & PONTUS!!!!
NI ALLA E GULD VÄRD Å HELT UNDERBARA!
MÅSTE TRÄFFAS Å GÖRA OM DET HÄR SNART IGEN! <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0