Hatar å vara sjuk, seriöst...

SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!
gud jag hatar verkligen å vara sjuk... finns inget värre när man har så mkt man ska hinna med, både i skolväg, träningsväg å mkt annat...
Igår kände jag mig hängig, frös som aldrig förr, kallsvettades, spänningshuvudvärk vid tinningen, illamående å ståpäls över hela kroppen... Tog mig hem själv, å vi fick främmande av mammas moster å hennes man. De va trevligt att få träffa dom igen :) dock va jag nog inte så mkt till sällskap...
gick å la mig vid 21 tiden, med feber, både långärmad pyjamas, strumpor, tjocktröja, värmekudde, filt, tjockt täcke, elementet på å en nallebjörn som man låg å kramade - ändå så frös jag extremt mkt! :(
somnade nästan på en gång!

Sov i 12.5 tim! hur skönt som helst å de händer väldigt sällan, vet inte när de hände sist!
Nu mådde jag iofs dåligt, men ändå.
Skulle egentligen inte ha dragit till skolan med dom symtomen, men kan inte missa ngt i skolan så fick släpa mig dit ändå. När jag kom till Järna station såg jag att tåget va 15-20 min försenat. När vi sedan kom till Södertälje Hamn hade vi missat Stockholmståget så vi fick vänta på nästa som gick ytterligare 20-25 min senare. Vi åkteifrån hamn den tiden då jag brukar vara inne i Sthlm.. så typiskt..
Kom till skolan 10 min försent å ändå så åkte jag 2tim innan jag egentligen skulle ha börjat... Tur att jag inte missade ngt speciellt ! Dagen gick relativt snabbt, som tur va.
När jag kom hem va de bara å sätta sig vid skrivbordet med läxböckerna å börja plugga till tentan på fredag. Får se hur de går, just nu känns de verkligen sm om jag har noll koll på någonting... seriöst...
Nu sitter familjen å kollar på 112 - På liv och död!
Jätte intressant program, verkligen!!
Snart blir de å slagga för min del, så de blir närmare 12 timmar sömn i natt igen. Vore skönt för har ett antal timmar som jag behöver ta igen.
Börjar inte förrän halv 1 imorgon oxå, vilket e skönt :)

Ni får ha det så bra, tills vi hörs nästa gång! :)
puss å kram<3


BTW, VÄRLDENS BÄSTA BARNDOMSVÄN, MALIN, FYLLER 20 ÅR IMORGON!!!! :D
SYSTEMET!! SNACKA OM ATT MAN SER FRAM EMOT DE! HEHE
STOOOOOOORT GRATTIS GUMMAN!!!
ÄLSKAR DIG ENORMT MKT!! <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0