Trött, hjärntvättad,frusen och inte alls redo för tentamen på torsdag...


Jaha vad ska man ta och berätta idag då för intressant?
har inte direkt hänt någonting. varit i skolan precis som vanligt, haft bara massagelektioner som alltid e lika uppskattat varje gång! vi hann även medå göra ett patientfall där vi skulle försöka ta reda på vad patientensökte för samt vad som saknades i journalen som vi fick kolla lite på innan vi satte igång med självaste undersökningen.Det var faktiskt väldigt intressant och det känns verkligen som omatt det e snart vi själva står där på kliniken och tar emot våra egna patienter! Det e väldigt läskigt när man tänker efter men samtidigt pirrigt och efterlängtat :) stannade även kvar i skolan efter att jag slutade kl.11.15 för att plugga inför tentan på torsdag. Kan erkänna att det går rent ut sagt skiiiiiiiiiiit med pluggandet och jag känner att allting e meningslöst för jag får verkligen inte in ngt när jag läser..... Det e så himla tråkigt för jag vill verkligen de här!!!!!! varför kan jag då inte  in all teori ? :(när jag väl kom hem vart de bara att öppna böckerna igen och vrålplugga...Har inte direkt varit den roligaste dagen, eller en bra start på de nya året för min del.... suck... nä men nu måste jag fortsätta plugga hur lite jag än vill de. OM jag orkar / (hinner) e de tänkt att jag även ska kolla på JVM i hockey som börjar kl.23. Heja Sverige!! men som sagt det beror på... ha det så bra så hörs vi!! puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: yeshim

Tjenare Zandra ! diggar din header :P



ial var gärna med i min dagens blogg som du hittar här:

http://yeeshimss.devote.se/blogs/15522636/dagens-blogg.htm#WriteComment

2012-01-04 @ 23:46:06
URL: http://yeeshimss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0