When you tell me that you love me

Lång sammanfattning från i fredags!


I fredags blev maten väldigt lyckad! Grymt ! Umgicks sedan med familjen, spelade lite wii å kollade på The voice Sverige. Därefter blev det att vi kollade på filmen "hur man förlorar en kille på 10 dagar" eller ngt sånt^^ Helt okej faktiskt! Blev sedan att lägga sig eftersom chefen ringde å frågade om jag kunde jobba på lördagen vilket jag tackade ja till, eftersom jag inte har så mkt tider.

Lördag: PAPPA 44år gammal!!!! GRATTIS ÄLSKAR DIG :*<3 Firade pappa på morgonen med familjen innan jag blev tvungen att ta tåget in till stn för att jobba. Gick väldigt bra, men för mesta delen va de helt dött i butiken, eller ah typ 10 kunder max åt gången, vilket gjorde att tiden gick väldigt långsamt fram. Sista timmen kändes som en evighet. Tog sedan bilen upp till Täljehallen där Telges match va i full gång. Blev mer en rysare än vad det egentligen borde ha blivit, men det gäller som sagt att hålla tätt hela matchen igenom å inte tappa greppet om sin ledning. Blev tillslut vinst för Telge.
Familjen åkte sedan till en mongolisk restaurang på Nygatan, för att äta middag. Snacka om mkt å god mat! Rullade därifrån kändes de som. Vi åt tills vi sprack, haha. Vi fick välja/mixa ihop våran egen buffé; thailänskt, mongoliskt, japanskt, kinesiskt å ngt mer. JÄTTE GOTT VERKLIGEN!!!!
Fick sedan skjuts till Linda där jag skulle sova. Vi förkrökade med lite kex å vitlöks-&kantarellost, innan vi blev tvungna att springa till bussen. Där träffade vi även Robin å Filip. Vi satte oss inne på O´Learys för att vänta på de andra. Pontus, Michaela, Mikaela, Linnéa å ngn till kom sedan å satte sig vid oss å bra snackade skit innan vi drog in till The Stripp för att festa loss. HADE GRYMT KUL HELA KVÄLLEN, även om de inte blev så jätte mkt drickande för mig, vilket ändå va skönt. Blev även uppdragen på strippstången, haha lite kul! när klockan blev 02.37 tog vi bussen hem till Linda för attsedan lägga oss direkt. Vi va grymt trötta båda två, + att hon skulle iväg å jobba sen tidigt på söndag morgon. Somnade som stockar efter att ha legat å pratat i 1 tim typ ^^
   

Söndag: Gick upp å åt frukost med Linda, men kröp sedan ner i sängen igen när hon åkte till jobbet. Plötsligt ringde de på dörren, när jag precis hade somnat in i mina drömmar igen. Vem fan ringer på 4ggr, knackar/bankar på dörren säkert 6-8ggr å ringer på igen, trots att ingen öppnar?!?!? Öppnade tillslut dörren även om jag bara stod i nattlinne. De va tydligen Lindas ex som skulle prata med Linda å hämta sitt halsband som Linda har haft i sen i somras. Han bara klampade in i lägenheten när jag sa att Linda inte va hemma utan på jobbet. Han drog efter 10min typ. Fick äntligen krypa till kojs igen, dock ringde alarmet 2tim senare för attj agskulle börj göra mig i ordning för att sedan bli hämtad av mormor & morfar. Lämnade Lindas nyckel på hennes jobb å begav oss sedan hem igen. Vi skulle nämligen fira min älskade pappa med släkten å vänner till familjen. Ja jävligt trött å inte den trevligaste till mamma men äh skit samma. God mat å fika! Drog sedan på min första fotbollsträning sen vi hade avslutning i slutet av september eller ngt sånt^^ Gick bra, men inte så värst jobbigt... Åkte sedan hem å tog det lugnt innan det var dags att sova.


Måndag: Började skolan halv 1, men blev tvungen att åka förbi Scanias hälsocenter för att ta lite prover, eftersom jag känner att kroppen inte ar återhämtat sig sen jag va sjuk å de va lixom sista november till den 4 dec någonting... :o  Blev tillslut 4 olika sorters prover... Tog sedan tåget till skolan å väntade på att vi skulle börja. Slutade 15.15. Åkte till Linda direkt efter. Hon bjöd nämligen på middag :D Grymt gott va de! å kul att träffa alla igen, Linnéa, Linnéa och Mikaela :) Hade jätte kul tsm, å de blev mkt prat å skratt!! FLER AV DESSA KVÄLLAR TACK!!! <3 Åkte hem å somnade nästan på en gång!



Tisdag: Hade heldag i skolan. Va rätt jobbigt, eftersom man inte riktigt va van vid de efter att bara ha haft halvdagar i nästan över 1 månades tid (2v innan jul å sen efter). Men gick bra ändå. Efter skolan blev de att man tog bilen till gymmet för att komma igång innan de va dags för att åka hem å plugga. Träffade först Bill där å sedan Totta (Tommie) :) Grymt kul å se dom båda! Snälla som två nallebjörnar, haha :)
Blev dock bara en 30-40min träning för de va smockat på gymmet, man fick verkligen inte plats med att göra någonting = inge vidare effekt på träningen. Åkte hem, duscha, åt, plugga å sedan gick å la mig. Låg å skrev lite med Bill via fb innan jag somna.


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0