Vart tog mitt underbara jullov vägen?


Jag kan bara slänga in lite snabbt att wii spelandet igår va det roligaste jag sett mamma göra på mycket länge xD Hahaha snacka om att leva sig in i spelet å vifta med armarna å hoppa som aldrig förr (vi spelade fruit ninja, osm jag antar alla vet va de e)!!   Gud vad man fick sig ett gott skratt hela kvällen!!
Därefter blev det bara lite tv tittande å tog det mest lugnt. Mycket trevligt.

Idag började jag skolan igen!!!! NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Vart fan tog lovet vägen??? :( Inte okej att bara springa iväg så där..
Mindre kul när man får höra att alla andra polare börjar om 1 - 1,5v -.-'
Å ngt som e ännu mindre kul e att jag har tenta på torsdag som jag knappt börjat plugga till... Asså shiiiiiit!!! Orkar ärligt inte... känns som om att de kommer gå åt skogen den här gången oxå... *SUCK*
Men aja...
Trodde ärligt att de skulle kännas jobbigare å gå upp i morse än vad de va (jobbigt va de, men hade räknat med att de skulle vara hur jobbigt som helst). på ett sätt ganska skönt, men ändå inte tanken av att de va dags för skola å tenta...
Hade massage idag - smärt behandling! Ärligt INGE skönt!
De gjorde så jävla ont, t.o.m. killarna låg å vred sig på bänkarna å grinade illa. Känns ju jätte bra å göra så på sina patienter sen när man väl kommer ut på kliniken sen, eller inte...
Kom hem vid halv 6 tiden. Har ärligt inte pluggat speciellt mkt, vilket jag INTE e stolt över... Kan fan inte ha varken mobilen eller datorn i mitt rum, eller även nu min eee pad.... Inte okej
måste verkligen ta tag i det här, vilket jag har sagt flera ggr tidigare oxå... men tyvärr går det inte direkt framåt...

Måste nog läsa lite till nu ikväll iaf så att man kan nga ord ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0