SNÖÖÖÖÖSTOOOOORM!!!! :o


Idag vaknade man upp av att Mikaela och Linda låg å pratade med varandra å skrattade om gårdagens kväll å händelser! haha. En helt grym kväll/natt för oss alla tre, men samtidigt lite ångest (inga kommentarer)! Låg kvar i soffan tills klockan blev 11.40 å skrev lite med Bill på fb, innan jag gick upp för att äta frukost å fixa i ordning mig lite grann så att man slapp se ut som ett spöke när man skulle ta bussen hem ^^ haha
Tyvärr mådde Mikaela å Linda jätte dåligt å va så himla bakfulla, jag däremot klarade mig utan ngn baksmälla vilket jag ärligt tkr va konstigt för jag drack nästan lika mkt å jag e den som e mint van med alkohol :s    hmm... konstigt, men väldigt skönt så jag klagar inte haha!
Kom hem vid 13.30 någonting å satte mig med tenta plugget direkt även om jag va hur trött som helst, men de har man bara sig själv att skylla efter en grym ute kväll med de bästa! + att man låg å messade/skrev med Bill å Alexander innan man somnade ;P
Skyndade mig sedan till träningen. Dock blev man stoppad av snöstormen å av en traktor -.-'
Snöstormen gjorde så att man inte såg någonting + att man inte kunde köra om ngn bil. Traktorn körde hur långsamt som helst, långsammare än vanligt pga. vädret... -.-'
Ingen tur alls med vädret å med resan till Nykvarn. Brukar ta 15min ungefär i vanliga fall, nu tog det 40 min :o å jag kom 15 min för sent tack vare de.. -.-' tur att jag "bara" missade uppvärmningen, vilket itne va bra egentligen men ändå...
Träningen va jätte lugn för min del eftersom jag fick stå hela träningen medan de andra sprang sig trötta, vilket jag oxå hade velat gjort.. Fick göra det i slutet när vi skulle träna kondition å fys!!! Riktigt kul :D men de märks att hela laget behöver få upp sin kondition, då e även jag inräknad!
Åkte sedan hem, kottade uppfarten åt pappa så att han skulle kunna köra upp där, plockade ur diskmaskinen å hängde upp tvätten - DUKTIGT av mig!!!! Berömmer mig själv eftersom jag inte ens blev tillsagd till att göra de! haha. Resten av familjen va hos mormor å morfar på middag.
Somnade reletivt tidigt! Skönt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0