14 dagar i rad, märks att man e utsliten..


Måste börja med att säga att jag har sjukt mycket nya låtar som jag ska börja ladda ner nu!
Tack för alla inlägg om förslag på fb! Äntligen kan man börja tagga på riktigt!! :D
 
Det har inte blivit något bloggande på en halv vecka nu bara för att jag har haft en enda anledning - JOBBAT!!!
Har ärligt jobbat i 14 dagar i sträck, så man känner sig rätt sliten och utmattad, även om de "bara" e 14 dagar.
Men vad ska man göra, bra med cash! :) Får ta allt som man erbjuds innan de e dags för att börja plugga igen..
 
Skulle ha varit ledig i måndags men fick jobba i stället för Sofia, mellan kl.16-20.15 så då hade man iaf hela dagen på sig innan man skulle sätta sig på en buss kl.15.14 till Tälje.
Madde m. familj kom och hälsade på ossvid 12 tiden och stannade några timmar. Blev även att ligga och sola, å tro det eller ej, ett dopp i poolen! :) sjuuuukt skönt, 22 grader!
 
I tisdags jobbade jag mellan 11-20.15, så det blev bara en lugn kväll med familjen och One Tree Hill tittande innan det vart dags för sängen.
Igår (onsdag) jobbade jag mellan 10-19, men kom inte hem förrän 20.10 någonting för att man blev tvungen att hjäla en kollega med pantmaskinen som krånglade precis när jag skulle dra till bilen. Drog ut och sprang direkt när jag kom hem. Skulle ha sprungit med Mickis, men det va något som kom emellan. Blev tillslut 8.2 km ute i spåret och lite fys i gräsest innan man hoppde in i duschen och satte sig ner i soffan med familjen å kollade på "The Blind Side"! Riktigt bra film! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0