En dag i Sthlm med Madde <3


Idag har man tillbringat sin dag/eftermiddag med Madde i Stockholm :)
Kom till stan vid halv 2 och drog hem vid 16.12 tåget. Vi kände att vi hade fått ut allt vi skulle efter dessa timmar så de va ingen idé att stanna kvar.
Vi båda hittade en hel del- 6st plagg var :) Grymt snygga!
Drog å köpte pizza i Järna sen å har sen dess suttit här framför tv:n och datorn.
Kollar just nu på Sverige - Sydafrika matchen och käkar lite chips å dricker varmt te. Mycket trevligt! :)
Blir väl å sova relativt tidigt ikväll tanke på att jag ska upp å jobba imorgon å sedan tillbringa kvällen/natten hemma hos Madde tanke på att jag måste jobba på fredag oxå... Lite surt tanke på att jag å Madde skulle ha tillbringat hela veckan tillsammans, inte att jag skulle dra å jobba 3dagar av dom...
Men men vad ska man göra så här i efterhand, får se de så att jag får pengar å får avsluta kvällarna med Madde istället :)
 
Mina fynd:
* Ett rosa linne - Gina Tricot
* Marinblå "nät" tröja - Gina Tricot
* Vit "nät" tröja - Gina Tricot
* Svarta leggins - H&M
* Leopard klänning - H&M
* Leopard blus - Bikbok
 
Nu kommer lite bilder från Sthlm :) Nga bilder bjuder vi t.o.m på ^^
 







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0