Ett rent hus får en att må mycket bättre!


Idag fick man en riktigt lång sovmorgon.
Väcktes av att Madde helt plötsligt sa att klockan hade blivit 1 och att hennes mage kurrade som aldrig förr. Vi drog ner å gjorde lite frukost å satte oss framför tv:n, för att sedan tillbringa eftermiddagen med våra vänner :
- Dammsugaren
- Dammtrasan
- Diskmaskinen
- Tvättmaskinen
 
Vi tillbringade alltså eftermiddagen till att städa hela huset tills mina päron kommer hem imorgon, efter att ha varit på Öland i 1½ v. Det ska ärligt bli väldigt tråkigt tt de kommer hem så snart, för jag har verkligen känt mig vuxen och att jag verkligen kan ta hand om mig själv, genom att vara själv hemma. Men samtidigt så e de klart att jag saknar min älskade familj, dock inte mina å mammas bråk, men allt annat med dom <3
Jag tycker ärligt att de kan göra alltfler sådana resor så att jag verkligen kan lära mig att ta hand om mig själv, hålla rent efter mig, städa, tvätta, diska, laga mat, inhandla å allt sådant som man verkligen måste ta hand om när man bor för sig själv. Man märker ju självklart att ALLTING kostar när man bor ensam å att man verkligen måste spara så mycket som möjligt för att ha råd, sen att man kan ha lite kul då och då, men
framför allt måste man ta hand om sig själv, hyran å allt annat.
Tror nog ärligt talat att jag e redo att flytta hemifrån! :)
 
Har köpt detta till mina älskade föräldrar, som kommer hem imorgon :)
Hoppas att de blir glada! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0