Första doppet i poolen i år!


LILLÖRDAG!!!!!
 
Ska jag vara ärlig så, känns varje onsdag som en helt vanlig onsdag, ingen s.k. "lillördag" för det händer ju lixom ingenting speciellt på dessa dagar, iaf inte för mig ! :S
 
Idaggick jag upp kl.9.30 för att dra ut å springa. Dock när jag såg vädret så struntade jag i löparskorna och satte på min bikinin istället, och la mig ute i solstolen vid poolen. Efter en stund vart jag jävligt badsugen!!!!
Första doppen i poolen för i år!
Det va väldigt kallt i början men när man väl hade vant sig så va de riktigt skönt! Det visades vara 21.6 grader i poolen! Nu har man duschat å gjort sig fräsch, så snart e de dags att sätta sig på den varma bussen in till TÄlje för att jobba i 4tim. Förhoppningsvis så blir kvällen bättre, men de beror på om en polare kunde träffas eller inte - HOPPAS! :D
 
Måste rusa nu, men vi höres!
Puss å kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0