Grym lördag med bruttorna!! :*


Tjejkvällen med Ellie i fredags vart kanske inte så jätte mycket tjejkväll med film tittande och allmänt mysigt, men det vart väldigt trevligt tillsammans med resten av familjen! Glad att vi äntligen kunde träffas å ändå tillbringa några timmar tillsammans :) Måste bli betydligt oftare!!! <3
 
Igår hände det inte så jätte mycket på jobbet. jobbade och "slet" som vanligt i kassan.
Det kom in både positiva och negativa kunder, som vanligt, men självklart måste man själv alltid visa den positiva sidan utåt för att kunderna ska känna sig välkomna och behandlade väl. Ibland svider de att alltid låta trevlig, men vad ska man göra... Gäller att inte gå emot chefen..
Åkte med mina päron hem för att käka å sen fixa i ordning mig till kvällen. Tog bilen in till Sinners, där jag träffade de andra ; Malin, Edith, Emma, Maddde å Madde :) Hade de väldigt trevligt å mycket underhållande hela kvällen!
Drog sedan ner till Olle´s för att bara chilla de sista minutrarna, innan jag skulle köra Madde upp till Sthlm där hon skulle sova hos sin kille. Malin å Edith gjorde oss sällskap. Ska jag vara ärlig så tror jag att vi va de enda som hade kul i bilkön, vid ett trafikarbete, haha. Vi hängde med in i nga minuter, för att träffa Mattias polare, som verkade väldigt trevliga efter första intrycket. Drog sedan hemåt.
När vi va på väg in, så skojade å drev vi om att vi säkert skulle köra fel på vägen hem, att vi skulle missa en svfart. Vad tror ni händer? JO VI MISSAR EN AVFART SÅ VI HAMNADE UTE PÅ VISCHAN, HAHAHAHAHHA!!!!
Så himla typiskt oss!!!! Som tur va hittade vi hem tillslut ändå^^
Snacka om att de vart sängen direkt för mig då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0