Girl day! YÄY!


Idag väcktes man utav att en geting surrade över mitt huvud, snacka om att jag hoppa till...
Ingen okej väckning.... -.-'
Låg kvar i sängen tills klockan blev 11 någonting, klev upp å käkade frukost framför tv´n. Som vanligt inget speciellt att kolla på. Gjorde i ordning mig lite grann å sitter nu här vid datorn å väntar på att klockan ska bli 15, då Malin å Edith kommer hit :)
Sen beger man sig till träningen å därefter blir de väl sängen kan jag tänka mig. Ska nämligen upp kl.7 imorgon för att ta bussen tiill jobbet kl.7.59. Jobbar mellan 9-18, å därefter blir det att massera min faster i 30-40 min :)
 
Kan bara tillägga att ÄNTLIGEN så skiner solen!!!!!!!
Det va på tiden!!!! <3
 

Slappar vid poolen!


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0