Granngrillning... läskigt :S


Dagen med Malin och Edith blev som vanligt väldigt lyckad!
Går lixom inte att bli något annat när man tillbringar sin tid med dem! Tiden bara flyger förbi...
Sjöng singstar hela tiden, och vi ska väl inte påstå att vi ska satsa på att bli några artister i framtiden inte, haha. Men kul som vanligt! :)
Träningen igår kväll gick väl sådär, enligt min egen insats. Allting kändes så trögt å ärligt inte så värst kul... Övningarna va inte de roligaste å jag fick ingen målvaktsträning denna gång heller...
Fattar egentligen inte varför, de e ju trots de jag vill ha när jag kommer på träningarna så att jag kommer i fas med det igen, efter olyckan med tummen för typ 2 månader sedan... De måste väl fatta att jag vill komma tillbaka så fort som möjligt, å de gör jag genom att få målvakts träning, inte av att löpa fram och tillbaka som utespelarna gör...
Men men vi får väl se, de e ju trots allt snart sommaruppehåll...
 
Igår vart de att man jobbade hela dagen, kl.9-18. Tur att man har så snälla å trevliga arbetskamrater, annars hade dagen gått i snigelfart! När man väl kommit hem så stod maten på bordet och farmor & farfar, Gunilla, Micke, Tobias å Lucas (mina kusiner, de två sist nämnda) satt till bords. Trevligt!
Efter maten blev Gunilla masserad i 1 tim :) tog det sedan lugnt uppe på mitt rum med film tittande!
 
Idag har man inte gjort så mycket mer än jobbat, kl.10-16. Rätt lagom tid egentligen.
Sitter nu å kollar på One Tree Hill å väntar på att gatugrillningen med grannarna ska börja. Lite läskigt att träffa alla eftersom man knappt vet vilka hälften e, men tur att man avslutar kvällen med att träffa Edith å Malin :)
Blir då att vi drar in till Tälje för att bara hänga, de ska väl ta ngt att dricka medan jag får nöja mig med vatten/läsk. De e så när man e chaffis, bara å bita ihop, haha ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0