Grym vecka !


Nu kommer jag komma med mina "braiga" ursäkter igen tanke på att de har varit jävligt dåligt med uppdateringar den senaste tiden, eller veckan rättare sagt...
Det har varit jobb varje dag sen förra måndagen, när det egentligen bara skule ha varit fre-sön. Man får se de så att de e bra med betalt! :)
Det har även varit fotbollskvällar framför tv:n å lite annat kul, som har varit anledningar! Det är tyvärr så att ni läsare blir lidande...
 
Mer för att summera vad som har hänt mer än att jobbat exakt varje dag förutom onsdagen :
 
* Lunchade i måndags med Edith, Emma, Sara å Malin innan jobbet :) Jätte trevligt! <3
* Kollade på när Sverige vann över Frankrike med 2-0 trots att de inte hade ngt att spela för, bortsätt att de troligtvis va Olof Mellbergs sista match, vilket jag INTE hoppas!! Sweden needs you!
* Åkte å gymmade med brorsan på Gröndal
* Firade midsommar först hemma med att käka lax, sås å potatis med familjen, innan jag drog iväg till Malin för att umgås med henne å Edith :) Patrik kom därefter innan vi drog vidare till Sara. Väldigt underhållande kväll både innan vi kom till Sara å sen hela kvällen. Skjutsade in Sara till Anna för att sedan åka hem till mig för att ha en spel kväll, jag , Patrik, Edith å Malin :) Snacka om kul! Tack för en grym kväll!
* Hämtade Pontus efter jobbet i lördags för att sedan åka hem å fixa mig till grillkvällen hemma hos Jocke :)Mötte upp Linnéa innan vi begav oss till grillfesten! Där träffade vi massa underbara personer : Bl.a Johan, Mattias, Sofia, Tim, Linnéa, Louise, Jonathan, Calle å många många fler! Hade en helt underbar kväll med mycket skratt å stoj, å fler av dessa kommer de att bli!  + att Spanien tog sig till semi!
* Tog det väldigt lugnt igår efter jobbet. Träffa polare, käkade med familjen, kolla England - Italien matchen. Därefter vart de sängen!

Hemma hos Joacke :)
 
Niclas äter med hela ansiktet ;P
 
Pontus, Johan, Filip å Jonathan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0