I´ll be right here waiting for you

Damon & Elena - Near You


I Never Told You


How To Break A Heart


Damon & Elena - Only You


Damon and Elena- Cry

Har ni varit med om att ni gjort, skrivit eller sagt något som ni verkligen verkligen vill få ogjort ?
Som ni verkligen ångrar å vill ta tillbaka..?
Spola tillbaka tiden till den stunden då allting va perfekt å normalt..?
Allt ni ber om är en förlåtelse?


Jag kan lova att jag verkligen förstår er i den delen, för de e något som jag själv har varit med om nu...
Något jag verkligen vill få ogjort å ta tillbaka, även om jag själv inte riktigt förstår den stora grejen..
Men tanke på hur det slutade å att man har facit i handen, så ångrar jag det mer än någonting annat just nu..
De enda jag ber om just nu, är en förlåtelse, inget annat...
Skulle göra vad som helst för att få höra/läsa dom orden från dig å att vi kan börja om från början igen, och försöka lägga det här bakom oss, även om jag vet att det kommer ta sin tid...
Jag e verkligen jätte jätte ledsen över hur starkt den här reaktionen blev å att de ändå sluta som det nu gjorde, de va inget jag ville å jag menade ärligt inget illa med de...
Jag hoppas verkligen att jag blir förlåten en dag, även om det inte är idag, imorgon, nästa vecka, nästa månad. För du kan inte ana hur ledsen å besviken jag verkligen är på mig själv...
Jag grät när det hände, grät inombords å hade tankarna på annat än på de jag verkligen älskar (fotbollen), grät både på vägen hem å sen mig till söms... Du anar som sagt inte hur ledsen jag e...
Det känns som om en bit av mig har försvunnit, även om vi inte hade den relationen, men att det är någonting som saknas ändå... Jag verkar ha förlorat en vän...

Jag vet inte vad jag ska göra, skriva eller säga för att du ska kunna säga dessa ord, men jag skulle göra vad som helst... Vad som helst för att vi ska kunna börja om igen...
Vill verkligen inte förlora dig...
Snälla förlåt mig...
Det är det enda jag ber om...
Snälla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0