25-års jubileum på Stadium!


Idag när man vakna va man inte alls på jobbhumör..
va jätte trött och allmänt irriterad, ingen aning om varför.
En anledning kanske va att man fick sova 1tim mindre i natt eftersom man skulle ställa fram klockan en timme. Åt en macka till frukost å fixade i ordning mig för att sedan dra iväg till tåget.
Skönt att man äntligen kunde hoppa över att sätta på  sig jackan, de blev bara leggins, ett långt linne och en tjocktröja :D dock blåste de lite men ändå skönt när solen låg på!
Träffade Jennie i Södertälje syd medan jag väntade på bussen till södertälje centrum.
Blev tvungen att dra förbi Hemtex för att köpa 2 gardiner till mamma innan jag började jobba, när jag ändå hade 40min på mig. Sprang även in på MQ, där jag hittade en aprikosfärgad tröja. Jätte fin, och längtar redan till sommaren!! :D
När man väl kom till jobbet va de bara att pussa mamma grattis eftersom hon fyller så mycket som 44 år idag! Uppe i lunchrummet fanns det både lite godis och 2 olika sorters chipsskålar. Varför?
Jo Stadium firar nämnligen 25-års jubileum idag!
Så det var rätt mycket å göra hela dagen, men tiden bara sprang förbi.
Träffade även Alexandra och hennes kille :) va väldigt länge sen!
Åkte hem efter stängning och strax därefter kom fam. Dahlqvist för att fira mamma lite med våffelätande och fika (glass å bulle). Alltid lika trevligt å träffa Madde!! <3
Nu blir de väl å bara ta det lugnt, så här en söndagskväll, dagen innan skolan drar igång igen. Fattar inte att helgerna bara försvinner så där varje gång... Hmm inte okej..



PS. Tack Yeshim för den nya designen! Jätte fin!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0