to the end, we only regret the chanses vi didn´t take



Sitter nu här framför  datorn och funderar på om jag börjar bli senil :S
Jag minns inte ens vad jag gjorde igår...
Hmm.. Det är verkar inte alls bra, å jag har inte ens blivt 20 år, hur ska det här sluta.. hehe
Hände väl inget speciellt, kan jag gissa eftersom jag inte minns den..
Vet bara att jag INTE va ute på krogen eller drack någonting så de har ingenting med att jag va påverkad eller ngt sånt, hmm..

Jaja får berätta lite vad som har hänt idag då, de e ju trots ändå lördag och vårkänslorna har äntligen landat här i Sverige, eller ah iaf runt Stockholms trakten ;p
SÅÅÅÅÅ HIMLA SKÖÖÖÖÖNT!!
Vaknade av alarmet i morse vid 9 tiden å va ärligt väldigt pigg då, vilket va helt otroligt för det händer inte ofta. Gick ner till badrummet och gjorde mig i ordning för att hänga med pappa och brorsan till gymmet, innan vi skulle iväg å fixa Emils mobil. Det gick väldigt bra å träna tkr jag för att inte ha varit på gymmet på flera veckor. Sprang i 30 min och cyklade i 10 min som uppvärmning och nedvärmning innan man gick över till mattövningarna - mage, lår, rumpa och armar (armhävningar). Kändes som sagt helt okej. Gick sedan in till de fria vikterna och maskinerna, för att köra ännu mer ben och armträning (triceps, biceps). Snacka om att det verkligen kändes överallt sen när jag drog till omklädningsrummet för att duscha å basta.
Åkte sedan för att kolla brorsans mobil å för min del blev det att ta bilen för att sedan åka och lämna 3st CV på olika ställen. Hoppas på det bästa till sommaren/extra- helg jobb :)
Har inte gjort så mycket sen vi kom hem, suttit här vid datorn och sedan skrivit rent lite anteckningar samt lyssnat på musik såklart.
Snart blir de middag å sedan lördagsmys med familjen framför tv´n och melodifestivalen :)


Kärlek<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0