Känns ju som vanligt dagen innan tenta... ÅT HELVETE!!!


Nu slänger jag in dagens sista inlägg.
Blir nog inget speciellt roligt inlägg eftersom jag inte har så jätte mycket å skriva egentligen, hehe.
Men kan iaf säga att tentan kommer gå SKIIIIIIT imorgon (troligtvis omtenta, om inte så e de ngtsom inte står rätt till i rättningen)!!! Allt de som jag har suttit å pluggat har gått ut  ur huvudet lika fort, så jag ahr lagt ner all tid i onödan känns de som... jaja vi får väl se helt enkelt imorgon, kan inte göra så mycket mer än mitt bästa...

Har nu snackat lite med Nathalie på FB, å mår redan mycket bättre :)
Orkar inte riktigt ta upp vf jag mått dåligt, men huvudsaken att jag e på bättre humör nu :)

Snart blir de å slänga sig i sängen för att orka upp i morgon, för att klara av tentan och sedan ha klinikpass. Och sedan träffa Martin för hoppningsvis, om han orkar/kan :)
Skulle behöva de efter att ha gjort tentan...

Ni får ha det så bra, så får vi se om jag slänger in ngt inlägg imorgon :)
Den som läser får se!
Puss å kram på er!
Go´natt, sov så gott<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0