Saker blir inte som man alltid har tänkt sig


Precis som rubriken lyder, så blir inte allting som man har tänkt sig.
Jag hade för en gångs skull tänkt å beskriva min dag i bilder, men självklart så lagga datorn ur och det gick inte lägga in bilder -.-'
Så himla irriterande, när man för en gång skull ville göra något annorlunda med sitt inlägg.
Får se om de funkar ngn annan dag helt enkelt.

Min dag har varit och kommer nog inte vara någon speciell söndag - precis som alla andra mina söndagar så vart det sovmorgon, åt frukost ensam och satte mig sedan å plugga. Senare idag/em så blir de å ta bilen till Nykvarn och ha fotbollsträning. Däefter hem och duscha, äta och sätta sig framför tvn med familjen, om det inte är så att ngn hör av sig å verkligen verkligen vill träffas å har astråkigt, så kanske de blir ngt undantag med tv-tittandet ikväll.
Det blir å lägga sig relativt tidigt ikväll för att orka upp imorgon å sedan ha klinik vid 12.30-15.15 samt orka med morgondagens träning vid halv 7.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0