Please killl me... Or wait, burn up my homework instead...


Jadu även de bästa (host) kan glömma att man egentligen hade sovmorgon till halv 1 idag... xP
Åkte till skolan precis som vanligt å kom på misstaget när jag va halvvägs. Så de vart bara att åka till skolan å vara med på förmiddags lektionerna istället för eftermiddags lektionerna. Lika bra de tkr jag för då slutade jag 11.15 istället för 15.15 - BETYDLIGT SKÖÖÖÖÖNARE!!!
Begav mig till Södertälje för att kolla kontot, ingen fin syn, 91 kr...
Hmm å jag ska ut på lördag... Kan säkert vara lite extra snäll å flirta med pappa så man kan få ngn hundring kanske (A) I´m dads angel ! tihi<3
Åkte sedan hem å gjorde mig en stor sallads tallrik till lunch å satte mig faktiskt å pluggade direkt. Eller ah eftersom jag verkligen suger på engelska så skrev jag över de engelska artiklarna (5 sidor, 7 sidor respektive 9 sidor) på datorn å översatte vis google/translate. hehe.
Tur att vi bara ska redovisa artiklarna, inte lämna in dem, tanke på att googletranslate översättningen inte e så jätte bra. Dock förstår jag iaf vad artiklarna handlar om, mer än ngt inom naprapatin å skadorundersökningar/forskningar ^^
Alldeles strax blir de å plugga fysiologi inför tentan nästa vecka. As jobbigt, de e så himla mkt. Vi har t.o.m. inte fått reda på allting som vi ska läsa på. Det sista får vi reda på imorgon... Jätte kul för de e verkligen alldeles för mkt redan nu... hehe... Tur att tentan e på torsdag å inte i början av veckan. Dock e redovisningen på tisdag.. Suck... Snacka om att vi har mycket just nu.. KILL ME...

Jaja, känner att detta inlägg va lite onödigt, men äh spela roll ;p  De e förhoppningsvis ngn som läser allt skitsnack jag skriver om! ;D

Nä de här va meningen att de skulle bli ett snabbt inlägg innan de e dags för läxböckerna igen, så jag slänger nu in detta inlägg så hörs vi senare!
Puss å kram på er<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0