Tror att jag själv skulle bahöva en behandling, inte bara ge..


Idag slutade jag också 11.15 MEN blev tvungen att stanna kvar i skolan eftersom jag har det sena klinikpasset idag (kl.16.15-19.00)...
Lite surt eftersom man har ett uppehålll på 5tim, å sjävklart har man ingenting å göra.
Hade varit skönt å bott här i Sthlm i dessa situationer, men vad ska man göra åt saken lixom.
Sitter nu här i datasalen och kolllar på massa saker på datan (fb, bloggen, hotmail, andra bloggar å lite annat skräp), å samtidigt som jag försöker skriva rent alla mina anteckningar från lektionerna denna vecka. Men ni som känner mig å har läst alla mina inlägg som har med skolan/pluggandet å göra så borde ni förstå att de inte blir så jätte mycket gjort -.-' xD

Sen blir de som sagt å dra till kliniken å behandla mina patienter. Tiden nu går som en snigel, men när man väl åker ifrån skolans lokaler så kommer tiden bara springa iväg tills man sitter på tåget hem igen. Känner på mig att de kommer bli att dejta sängen nästan direkt då. Käka lite först kanske men sen blir de sängen!
E så himla trött redan nu, å så ska man ge patienterna med massage, inget man blir piggare av själv direkt ;p
Men men det e abra å bita ihop för e de fredag å HEEEEEELG!!! :D
Något man verkligen ser fram emot!<3

Nej men nu bör jag skriva rent lite anteckningar!
Vi hörs garanterat fler gånger innan jag beger mig härifrån ;D
Ha det bra!
puss å kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0