You´re amazing

Danny - Amazing

LOREEN - Euphoria



I torsdags vart de en lång dag, började 8.30 å slutade 11.15, men började sedan kliniken kl.16.15 igen. Så jag, Gabriela och Karianne drog till Karolinska Institutet för att skaffa bibliotekskort, för att sedan kunna logga in på deras datorer för att kunna skriva ut nga artiklar som vi behövde göra.
Drog sedan till kliniken och det gick väldigt bra tyckte jag. Åkte hem och tog det lugnt med familjen, kollade på Biggest Loser Sverige, precis som vanligt. Skulle ha träffat Martin med han va inte hemma, få träffas en annan dag helt enkelt :)

I fredags åkte jag å mamma till kusinerna i Borlänge. Största anledningen va att jag skulle fixa håret (färga det och sätta i hårförlängning :D), men oxå för att träffa dom, vilket va länge sen.
Jag blev riktigt nöjd med håret å känner mig verkligen hemma i de, känns som om att de e jag nu (A)
Dock ser jag nästan svarthårig ut, men de kommer blekas lite när jag tvättar håret.
Adam, min kusin, hade frågat om jag ville hänga med på fest vilket jag självklart ville, för det första för att tillbringa tiden med Adam (vilket vi mkt sällan gör) å sen för att träffa hans polare/klasskompisar :)
Fixa i ordning oss och åkte sedan till lägenheten där vi skulle förkröka. Det kändes lite sådär i början eftersom jag inte kände ngn förutom Adam, men började snabbt snacka med en tjej som heter Malin, en som heter Nathalie och en som heter Lisa :) De va väldigt snälla och kom jätte bra överens, t.om. så bra att Adam kunde lämna mig bland dom utan att jag skulle känna mig utanför/lämnad. De va massa killar som sedan började snacka med mig, å de va minst lika snälla som tjejerna. Hade kul hela kvällen. När klockan närmade sig 22.30 tiden drog vi alla till ett annat rum där de satt två klasskompisar till Adam å spelade elgitarr å vanlig gitarr samt sjöng. Grymma verkligen! Alla hängde med i svängarna och det blev mycket skratt hela kvällen :) Vi drog sedan till deras Studentkår, där festen skulle vara. Vi dansade lite, tog ngt att dricka, pratade å umgicks med flera därifrån.
Närmare 2 tiden drig vi till McDonalds för att käka lite. Därefter hämtade min morbror oss, å somnade sedan på en gång. Under torsdagen hade jag fått en infektion i höger öga vilket hade blivit betydligt värre under dessa dagar så under festen va jag helt uppsvullen, röd, de sved/pulserade i hela ögat å runt. De gjorde verkligen skit ont!!!! Tur att jag kunde somna trots de!

Adam och Nathalie :)


Lisa :)


Malin :)


Igår (lördag) vart de å åka hem vid 12.15 tiden för att vi skulle hinna till Täljehallen till kl.15 tiden (basket, damernas sista match i kvartfinalen). Träffade även pappa å Emil där, samt Madde å Janina :)
De blev tillslut vinst för Telge å vi åkte hem för att äta å kolla på Melodifestivalen.
Man satt å njöt av låtarna (eller ah vissa iaf, inte Ranelids å Torsten Flinks låtar kanske), åt lite chips å hade de trevligt. Satt även å messade lite med Pontus, Bill å Martin under tiden :)
Skönt att de blev en värdig vinnare det här året oxå :D De stod mellan mina favoriter, Danny å Loreen, så för mig spelade de absolut ingen roll vem som vann, de va båda värda vinsten !!!! :D
Lycka till i Eurovision, LOREEN!!!! :D You´re the queen! <3

Danny vs Loreen <3


Loreen efter vinsten!! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0