cash? Yes thanks!! homework? NOOOOO THANKS!!!!



Tråkig dag!
Den meningen sammanfattade hela dagen.
Hade fysiologi hela förmiddagen, å därefter slutade jag.
Blev tvungen att jobba från 13-18.30 å sedan hämta morsan på AxA Sportcenter (efter träning).
Visst de e bra med lite extra cash tanke på att utbildningen kostar å jag itne jobbar så jätte mycket.. men jag behövde verkligen plugga.
Känner verkligen paniken inför tentan nästa torsdag (långt kvar I know, men har annat till nästa vecka oxå som jag inte ens har börjat med), inte alls kul...
Skulle ha träffat Martin idag, men så blev de inte idag heller.
Anledning: Han hade jobbat hela dagen å va trött, jag kände att jag behövde plugga...
Lite tråkigt för jag saknar de lite faktiskt, om jag ska vara ärlig.. (A) :(
Men ska kanske träffas på fredag men de beror på hur trött han e å hur panikslagen jag e ^^
Men i helgen så har vi bestämt :D <3
Blir å dra ut på krogen på lördag oxå, då de e "slut på kontot" på The Strip :D
Fett nice! Saknar alla man träffar där! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0