Grym helg, men underbara människor<3



Har inte hänt så jätte mycket sen i fredags, eller jo lite kanske (A)
Jag, Gabriela och Karianne åkte från skolan 17.23 tiden i fredags :o Tänk er; PÅ EN FREDAG!!!! :o Fy fan asså... Men vi blev klara med redovisningen så that´s great!
Tog det lugnt med familjen och la mig relativt tidigt.

I lördags skulle jag ha börjat jobba kl.12, men blev väckt av pappa som skulle skjutsa in mig till 9.45 istället (ingen sovmorgon här inte..)... Tur att de finns en fördel med att börja jobba tidigare än schemat säger: MER CASH!! :D Jobbade tsm med mamma, Karin, Kuldip, Henrik å ngn mer om jag inte minns helt fel, kanske inte va mer förresten...
Äh shit the same, Bill kom in en stund med sin brorsa Erik (?) och stod å snackade en bra stund. Haha ärligt talat så tror jag fortfarande att han va påverkad av alkoholen från kryssningen, han va fett med flummig å pratglad xD haha Bill då!!
Jag å mamma åkte sedan hem för att jag skulle hinna fixa mig till kvällen - UTGÅNG!! :D Ellinor kom sedan för att hänga med ut till The Strip :D åt vi middag, och sedan tillbringade vi tjejer resten av tiden inne i badrummet haha. Smink och hår skulle fixas innan vi gick iväg till bussen mot Södertälje. Väl framme så gick vi till någon "förkröks" pub som hette Old Gravediggers Inn, där St Patricks Day firades för fullt med killar i kilt and no underpants, haha xD
Vid halv elva gick vi och ställde oss i evighetskön (den tog 45 min..) till The Strip. Blev en awesome night with the best<3 Tyvärr så åkte Martin å Hampus till Sthlm istället *en liten tår i ögat*   :(
Men träffade Edith, Emma, Emma, Monia, Pontus, Michaela, Niclas, Filip, Calle, Robin, Rodrigo, Joakim å massa andra underabra personer som gjorde kvällen grym, även om musiken inte va den bästa hela kvällen... När vi väl hade tröttnat lite vid 1.10 tiden någonting drog vi å åt på kebabpalatset, innan det blev att bege sig hemåt. Jag hann då träffa Martin en stund, när vi drog från strippen :D *Happy face*
Gav varandra en omfattande kram å bestämde att jag skulle komma förbi honom en stund efter jobbet på söndagen (dagen efter). Somnade gött i lördags!!!
TACK ALLA SOM GJORDE KVÄLLEN LYCKAD!!! <3
 
Ellie å jag :D


Bill^^

Väcktes av klockan 8.45... Snacka om att man va trött, INTE BAKIS utan TRÖTT!!! de va bara att fixa i ordning sig till ytterligare en arbetsdag, 11-16.10. Men såg fram emot kvällen ännu mer! Arbetsdagen gick väldigt fort å slutligen så sat jag å mamma i bilen på väg hem till fam. Roots. Självklart släppte mamma av mig vid vägen så att man fick gå den sista biten, å de va jätte kallt ute, brrr.
Mötte Niclas på vägen, som skulle på träning. Martin öppnade å gav mig en välkommande kram samtidigt som hans morfar började ropa på mig de första han gjorde, haha. Martin såg ut att skämmas lite (A)
De skulle precis sätta sig ner å äta middag (bra tajming, i know...) å bjöd mig oxå, vilket inte alls va meningen från första början, men väldigt tacksam! Fick även nga glas vin ^^
Blev att vi kollade lite på HV71-FBK matchen på tv, innan det var dags för efterrätt - kladdkaka med polly i - MUMS!!!
Jag å Martin drog sedan upp på hans rum, han satte på en serie, och vi båda la oss i sängen för att bara ta det lugnt en söndags kväll. Blev att jag låg på hans axel/bröst å höll om honom, medan hna hade sin hand på min arm och rörde vid den väldigt lätt (Mysigt) (A)
Efter en stund blev de att våran andra hand möttes å tillslut hamnade i varandras händer. Där log vi, vad ska man säga, mer än att de va väldigt mysigt! <3 De hände ingenting, men jag har verkligen saknat den här närheten från ngn man verkligen tycker om...
Kvällen slutade tyvärr vid 21.15 tiden då vi både höll på å somna i hans säng, vilket inte skulle vara så jätte bra eftersom jag skulle till skolan imorgon å han till jobbet. Vi sa hejdå å jag tackade för allting; maten, vinet, sällskapet å självklart för att jag fick komma. Vi bestämde att vi snart skulle ses igen!<3
Somnade väldigt snabbt den kvällen, med ett leende på läpparna<3




Kommentarer
Postat av: Elli

Myys söndag du hade då :D haha vad kul att du kopierat

Från min blogg om lördagskvällen ;D <3

2012-03-21 @ 17:22:15
URL: http://eellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0