Glassigt ;P


Har nästan precis kommit hem efter att ha slutat klinikpasset tidigare och hjälpt pappa med att dela ut de sista tidningarna från igår.
Om ni minns mitt förra inlägg så önskade jag att jag skulle få en glad å trevlig patient. Min patient idag va väldigt glad, nästan lite väl glad tycker jag, haha, hur man nu kan vara de. Hon va så positiv med allting, både med behandlingen, vädret, hela kliniken och mycket mycket mer. En sådan patient gör så att man bara kan le! :)

Sitter nu här framför datan och slänger in ett inlägg medan musiken lyder i bakgrunden och att det står en skål med glass här bredvid mig (A) :D så himla gott!! Inte för att jag förtjänar det, men alltid gott när man behöver tröst äta lite.. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0