Tidsfördriv..


1. Hur gammal är du om fem år?
25, eller 25 minus 7 månader

2. Vem var den sista du träffade?
Mamma och pappa

3. Hur lång är du?
Runt 1,74-1.75.

4. Vilken var den senaste film du sett?
Resan till jordens medelpunkt

5. Vem ringde du senast?
Pappa

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Tjaaa! Vad händer? :) puss" till Martin

7. Var är dagens planer?
Jobba 12-16.10, fira mamma med våffelätande och träffa fam. Dahlqvist samt bara ta det lugnt

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag e mer för sms men vill helst ringa

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
30min kanske

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå, grå aktiga

12. När vaknade du idag?
9.55

13. Har du någon gång hittat en katt?
nej

14. Vilken är din favoritplats?
Sängen. Nä men jag vet inte riktigt

15. Vilken plats föredrar du minst?
Kyrkogården, skogen när det är mörkt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis gift å har ngt barn. Lever ett lyckligt liv

17. Vad skrämde dig som barn?
Mardrömmar som jag kommer ihåg.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Madde

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Har inget intresse av det.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor å nattlinne, eller bara en t-shirt och trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
nej

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Svår fråga, de beror på vilken årstid de e. Barfota på sommaren, annars väldigt fina skor :)

26. Är du social?
Ja det är jag väl

27. Vilken är din favoritglass?
Kan inte välja

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
RESA!!! å betala av min utbildning ;)

29. Tycker du om Kinamat?
love it!

30. Tycker du om kaffe?
inte direkt

31. Vad dricker du till frukost?
Te eller ingenting

32. Sover du på någon särskild sida?
på vänster sida, längst ut

33. Kan du spela poker?
Nepp.

34. Tycker du om att mysa?
Ja!!!

35. Är du en beroendemänniska?
Beror väl på vad. Men jag e beroende av att alltid ha ngn i min närhet å massa annat

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja,

37. Vill du ha barn?
ja men inte än

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, tyska (högstadienivå) å nga ird/räkna på thailänska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

40. Föredrar du havet eller en pool?
Båda.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
De jag spenderar mest pengar på är mat och sötsaker har jag märkt. men hade hellre lagt mer pengar på en resa eller ngt sånt

42. Äger du dyra smycken?
nja relativt dyra

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
tuggummi

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Kan inte välja det.

46. Välj ett ärr på din kropp?
Ryggen (opererat bort en leverfläck), under underläppen (slog i när jag va liten), på tummen/"kycklingbenet" (skar mig med kniven) å nga fler..

47. Vad har du för ringsignal?

Cocaine

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
ingen aning, de e en fråga du får fråga mamma

49. Flirtar du mycket?
Tkr jag inte, men skulle inte vara förvånad ^^

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Badrummet

51. Kan du byta olja på bilen?

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Fysiologiboken

54. Läser du dagstidningen?
Ja i stort sätt varje dag.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
inte direkt, men sjunger

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
NRJ

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Lite känslor till en viss person..

59. När var du i kyrkan senast?
Ingen aning faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0