Miss the love from you..


Igår vart det en lugn dag i skolan.
Började kl.8.30 och slutade 11.15. Vi satt bara i grupper och gick igenom allting vi skule ha prov på, och självklart blev det att vi snackade lite skit ;p
Tog sällskap med Christian till T-centralen, där vi sedan sa hejdå (jag skulle hem å han träffa sin tjej). När jag väl kom hem hann jag bara vara hemma och vända, innan jag blev tvungen att ta bilen till Vacksanäs för att hämta upp Madde. Vi drog till Grekiska kolgrillen för att dela på en kyckling/pommes tallrik. Det blev mycket skitsnack om allt möjligt, vilket sedan fortsatte där hemma framför tv:n!
Eftersom Martin inte kunde hänga med på Kingsmatchen, och Bill hade träning så fick Madde hänga med, df hon kom till mig innan. Hade varit kul om Martin hängt med, saknar å vara med honom faktiskt :/
När vi hade ätit upp våfflorna som pappa gjort till middag åkte vi direkt till morfar för att sedan lämna bilen på stan och gå upp till Täljehallen. Träffade även David som kom å satte sig vid oss, han har verkligen ingen koll på vad basket e, reglerna å alla domarbeslut/tecken ;p haha lite kul!
Det var grymt mycket publik och världens liv på läktarna när dommarna inte gjorde sitt jobb! Skandal domare, men guld till Kings som gick igenom hela matchen med lednig och höll det till slutet - vilket ledde till att de vann sina kvartfinalsmatcher mot Solna med 3-0 i matcher -> SEMI HERE WE COME!!!!!<3
På kvällen sen vart de bara å ta det lugnt, kollade på sporten å sedan vart de sängen!

I morse vart de väldigt tungt att stiga upp ur sängen, även om jag hade sovit betydligt mer denna natt än gårdagens. Lite konstigt men sant...
Somnade som vanligt på tåget, men vaknade upp när de ropade "Nästa Stockholm Södra". Alltid samma tur att vakna upp stationen innan jag ska kliva av. Allting stämde överrens med varandra idag, t-banan passade in tågen, bussen passade in t-banan från Odenplan, så jag kom till skolan 7.50 idag. Hade Stretch-& triggerlektion nu på morgonen - igentagning, vilket kändes onödigt eftersom jag inte har missat ngn, men kan alltid vara bra med lite repitition, eftersom jag har klinik nu i eftermiddag.
Snart blir de å dra å äta lunchen innan det är dags å dra till kliniken och ha ett återbesök :)
Sen blir de att åka direkt hem å duscha, byta om och bege mig till Södertälje med pappa för att hämta upp Emil och mamm, för att sedan bege oss till Asian Roxy, för att överraska min kusin som fyller år idag. Vi ska ha en trevlig kväll tsm på restaurang. Aldrig fel ;D
Hade velat varit med Martin ikväll, men kände att de inte va ngn idé att fråga tanke på att jag inte kommer kunna förrän 21 tiden någonting och vi både ska upp tidigt imorgon för att jobba :( väldigt tråkigt...
Måste se till att vi kan träffas i helgen<3 Miss him!

Grattis Lucas, 15 år!! <3
(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0