What´s love?


Värme Omtänksamhet Glädje Känsla Trygghet Hopp Trohet Styrka Längtan Lycka Skratt Skoj Förälskelse Svärmeri Romans Amour Hjärta Betagenhet Erotik Sinnelig Passion Ömhet Tillgivenhet Vänskap Lust Dyrkan
 
Att beskriva Kärlek är nästan helt omöjligt..... För Kärlek kan betyda så otroligt olika för var och en av oss..... 
Men vad betyder då kärlek för mig.... 



För mig betyder Kärlek.... någon man håller kär... Tycker om och vill ha nära sig på något vis....
Det är framför allt min underbara familj ( + släkten) som jag älskar så oerhört mycket och som finns vid min sida i vått och torrt, och som jag delar tillvaron tillsammans med i skratt, skojigheter, närhet, mysiga hemma kvällar ock mycket mer, men framför allt att känna deras kärlek betyder allra mest! De har funnits vid min sida i 19 ½ år snart oavsett hur jag har mått. Även om vi inte alltid kommer överens eller är sams så kan jag inte beskriva min kärlek till dom!  Oavett vad så kommer de alltid att finnas i mitt hjärta<3
Jag får heller inte glömma mina underbara vänner som även dom har funnits i mitt liv sen den dagen då jag föddes! VIssa har funnits längre än andra, men de har ändå tagit en plats i mitt hjärta! Utan dom hade jag inte stått här idag å varit den tjejen jag är idag. De har hjälpt till och stöttat mig genom svåra stunder, gråt, ilska och glädje. Tack för att ni alla har funnits där å att ni har släppt in mig i era liv<3
Med alla dessa underbara och värdefulla personer vill jag tillbringa min tid tillsammans med och dela de känslor jag har för dem samt uppleva fler minnen och bevara de minnen som vi alla har tillsammans!
Med hjälp av dem så stärker jag mig inombords i dom stunder jag behöver det mest!

Älskar er alla så oerhört mycket!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0