2 days left !


Hur ofta e de man somnar med läxböckerna för ansiktet å med tänd lampa?
Inte alls ofta om man tänker efter, men de hände mig igår haha.
Låg i sängen å ah pluggade som sagt å samtidigt messade med Robban. Sen helt plötsligt så vette fan vad som hände.
Vaknade till av att jag fick ett sms från Robban 06.32. Såg då att böckerna låg 1dm från mig i sängen å lampan va fortfarande tänd xD haha suck!
Somnade om å vaknade av alarmet halv 9.. Snacka om att man INTE ville upp då...
Drog till skolan å hade tenta - kändes inge vidare alls...
Träffade även Edith på tåget vilket fick mig på bättre humör, förutom smsandet med Robban :)
Saknar ärligt tiden som jag å Edith hade tillsammans då de lixom bara va vi två å när vi träffades exakt hela tiden, å tillsammans med Malin. De va lixom bara vi, inga andra. Härliga minnen<3

Sitter nu här vid datorn å faktiskt pluggar palpation samtidigt.
Mycket förvånande måste jag säga + att man messar lite med Robban å Sofia!
Skönt att dagarna inför sommarlovet minskar å tentorna lika så:

*Stretch - och triggerpunkts tenta (idag)
*Palpations tenta (imorgon)
*Fysiologi del 2 tenta (onsdag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0