Allting tar lusten ur mig...


Igår började ytterligare en vecka med jävligt mycket plugg och åtgärder, å jag kan inte säga att de blev bättre idag då vi gick igenom det sista inför tentan på frredag..
Kan börja med att säga att skolan tar lusten ur mig med allting som ska vara klart till nästa onsdag då jag går på sommarlov i ca. 3 mån!!!! Jag räknade även ut att jag bara har max 8 timmar, å då menar jag verkligen MAX 8 timmar kvar i skolan på 1 vecka! Snacka om skönt, men helt overklig t när man tänker på vad man har kvar att göra..

Det som ska vara klart är bara STOOOOORA grejer :

* Patologi tenta - fredag 25 /5
* Stretch - & tigger tenta (praktiska) - måndag 28/5
* Palpations tenta (praktiska) - tisdag 29/5
* Fysiologi tena - onsdag 30/5

Och det som även måste göras under denna vecka e att jobba:

* Fredag 16-20.15
* Lördag 11-18.15
* Söndag 11-18.15


Fattar ärligt inte hur jag ska hinna med allting + att jag har obligatoriska träningar imorgon (onsdag) och ¨på torsdag... Känner att PANIIIIIIKEN börjar komma rätt rejält nu!!!!!
Ett riktigt stort HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP skulle behövas mer än ngt annat just nu + energi förstås!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0