Help me


Tentan gick inte riktigt som jag hade tänkt, men vad ska man göra. Bara å vänta och se om man klarade den. Det e mycket tveksamt om jag skulle bedömma utifrån mina egna känslor...

Jag vet att jag jämt e så negativt när det gäller saker å ting, framför allt när det gäller att lita på mig själv å verkligen TRO på det jag gör. Det har till och med mina lärare sagt nu här på Naprapathögskolan (och under mina tidigare skolår)... De ser att jag kan, men att jag håller kunskaperna inom mig.
Jag håller inne saker som kan vara en avgörande sekvens för ett betyg, ett alternativ, en chans eller vad de nu än e... Måste verkligen börja jobba med min självkänsla och mitt självförtroende, för de ligger verkligen på havsbotten, om inte ännu längre ner... Förstår inte att de ska vara så pass svårt egentligen. Att lite å tro på sig själv. Att visa att man kan vara en självsäker tjej, de borde väl inte vara så himla svårt... Eller ? :s
De e säkert inte bara jag som har det här problemet, som oxå skulle behöva ha hjälp med allting tunt omkring, så att man verkligen kan ta de steget framåt.
För min egen del så behöver jag verkligen ha hjälp från mina nära å kära, å framför allt att jag pluckar ur den här fegheten i mig att jag verkligen kan å klarar av det här. Att jag e snygg och har ett bra liv, istället för att bara trycka ner mig själv när alla andra ser att jag har någont gott inom mig, som vägrar släppas ut...

Om någon har ngt förslag på hur man kan förbättra detta så får ni gärna skriva de :)
För de e något som jag verkligen behöver jobba på...
Inte de roligaste kanske men man behöver ha de i framtiden oavsett vad de gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0