I need an answear...


Morgon kunde inte ha blivit bättre:
Vaknade upp i Martins famn å såg honom sova så ljuvligt :')
Gav honom en morgon puss å sa att han kunde ligga kvar tills vi skulle åka å nickade han med ett leende å la sig till rätta igen, så gulligt!
Skjutsade honom till Hampus så att han kunde hämta sin bil som stod där, innan jag skulle iväg å jobba.
Jobbade kl.11-18.15, å de va relativt mycket å göra. De e skönt så att man tiden inte stannar till å att man aldrig kommer därifrån.
Drog hem å käkade grillat å satte mig sedan lite med plugg böckerna, vilket jag borde göra vid det här laget oxå tanke på att jag har tenta imorgon, men ORKAR VERKLIGEN INTE!!!! Har ingen lust :((((
*Smisk i baken Zandra! Inte okej!*
Måste verkligen bita ihop dessa 3 dagar som e kvar innan de e SOMMARLOV I 3MÅN!!!!

Nä men nu måste jag plugga lite till, slänger säkert in ngt mer inlägg innan de e dags för att sova... utan ngn varm famn/varma armar kring en..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0