I need love in my life


Då har man nästan precis kommit ut från en varm dusch Snacka om att de e så himla skönt å bara stå still medan vattnet rinner nerför ens kind å tar bort all shampoo och balsam! Love it! När det gäller pluggandet inför imorgon så känns det lite halvdant, men ändå inte lika farligt som idag. Ingen aning om varför, för det handlar om nästan samma sak... Hmm.. Kommer inte på något rimligt svar varför det kommer sig. Kan kanske vara att jag känner mig tryggare å säkrare med denna lärare än med den jag hade idag, eller så kanske de e att jag kommer bättre överrens med Gabriela än med Emelie, även om de både e underbara tjejer... Eller så kan det möjligen vara så att jag bara längtar tillatt onsdagen ska komma och att det ska vara avslutningstal/sång/drinkar/god mat med gott sällskap! Jag tror nog att e sistnämnda e de som stämmer.. men klart att man vill klara dessa 2 tentor som e kvar!
Vill lixom inte börja åk.2 med massa omtentor, eller ah mer än de jag redan har kanske jag ska säga... :/
Nä men nu blir de å fortsätta plugga innan sporten drar igång, om 22 min. Därefter blir de fortsatt pluggande i sängen å messande med Robban om jag har rätt känsla på vad som kommer komma skall ;P Kanske somnar jag med boken igen, vem vet....
Vi hörs mer imorgon. Puss å kram alla mina änglar till läsare!
Trots att de inte blir något intressant inlägg så lägger ni ändå ner tiden att läsa den.
Stort tack till er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0