Om det ändå vore så...


Då har man precis skrivit terminens sista tenta, eller ah om de vore så skönt....
Men självklart så har jag kvar 3 st, som jag ska göra nästa vecka:

Mån - Stretch & tiggerpunkts tenta
Tis - Palpations tenta
Ons - Fysiologi B del 2 tenta

Men de som man ändå ser fram emot är avslutninen på onsdag efter tentan!!! :D
Snacka om att man redan har gått ett helt fucking år på högskolan :o
Känns som om att de va igår man tog studenten, eller att man började skolan överhuvudtaget :o
De e ritkigt riktigt sjukt, men en otroligt skön känsla!
Bara å tagga för de sista 4 åren här på Naprapathögskolan, eller nej vänta, jag ska börja tagga först till helgen å sedan för BEACH 2012!!!!! :D I´m love it!

Nej men nu blir de att åka till Tälje för att bara slappa och ta det lugnt innan det är dags för arbete, kl.16-20.15 :)
Blir en lugn kväll hemma tanke på att det e min jobbar helg + att jag måste plugga...

See yah!
<3


Om man ändå hade hennes kropp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0