Visa ditt bättre jag och ge dom ditt hjärta trots distansen! Det betyder betydligt mer än vad man tror! Bli världsförälder eller fadder!



Sitter nu å kollar på Humorgalan samtidigt som jag försöker plugga...
Det går inge vidare om jag ska vara ärlig, eftersom blicken fastnar på de små barnen i de fattiga länderna. Tårar i ögonen så fort man får se hur de lever sina liv och hur fruktansvärt det måste vara att vara i deras små å livlösa kroppar. Så hemskt att man själv kan sitta framför tv´n och proppa i sig massa skit saker och hur mycket som helst medan dessa barn inte ens lever för 10kr/dagen...
De blir utsatta på gatan för att tigga, utskickade i krig redan som barn och är med om så himla mycket underer deras barn- & tonårsliv.
 Deras liv kommer alltid att vara så här så länge vi "rika"länder inte gör någonting åt saken! Lyft luren å bli världsförälder eller fadder och sänk en slant! Oavsett om det abra är 10kr/mån så hjälper det hur mycket som helst!
Tänk på att dessa barn kämpar för sina liv varje dag, varje minut, varje sekund...
Deras liv är redan förjävligt, det borde vara betydligt fler som vill gra ngt åt saken, så gör det för deras skull!
Jag funderar starkt på att bli det själv, så häng på! Var en av dom som kan rädda liv genom att bidra med en liten peng. Det betyder så himla mycket för de som är drabbade!
Gör det för barnen, gör det för de fattiga överlag!
Visa vilket stort hjärta ni har!

Massa kärlek till alla drabbade <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0