Har en underbar vecka att se fram emot!


Måste bara slänga in ett kortis inlägg.
Ser verkligen fram emot denna vecka från och med imorgon.
Do you know why?
JAG KOMMER Å HA HELA HUSET FÖR MIG SJÄLV!!!! ONS-SÖN :D:D:D:D
Så jävla underbart!!!

Dock måste jag visa att jag klarar av å ta hand om mig själv, men de ska inte vara nga problem.. Eller ? ;D
Hela onsdagen å torsdagen blir det att bara ta det lilla lugna, hemma helt själv å bara njuta av att vara ensam. På fredag blir det skola (konstigt nog för vi borde ha en klemdag då, men nej inte vi inte) å sedan jobba. Får se om man tillbringar resten av kvällen hemma eller hemma hos Martin, kanske t.o.m. natten (A) :D
På lördag blir de å ha en tjejkväll med Sofia å därefter utgång :D Å sedan övernattning in my place :D
Kommer bli awesome!!!
Har verkligen någonting å se fram emot :D

Nä men nu blir de å hoppa in i duschen å sedan tillbringa kvällen med familjen framför tv:n innan de åker till Öland imorgon bitti när jag sover :)
Lovar å slänga in ngt inlägg imorgon!
Puss å kram på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0