mina tankar vilar hos eran familj


Dagen har varit väldigt upp och ner idag...
Började med att man fick veta i morse av mormor att en av mina älskade morbröder blivit inlagd på Karolinska Sjukhuset pga. en hjärnblödning... :(
Snacka om overkligt... Förstår inte att de kan hända oss, våran släkt överhuvudtaget, eller att de ska hända någon som endast e 38 år... Mina tankar går och har gått till deras familj, å kommer alltid att göra tills allting har löst sig! De har varit med om så mycket jobbiga problem de senaste veckorna, så jag lider verkligen med dom alla! BLI BRA NU JONAS, WE ALL LOVE YOU<3<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

<3

2012-05-18 @ 00:18:15
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0