Sommar å sol det blir korta kjol



Varför ska känslan efter en tenta alltid vara negativ?
Jag förstår mig inte på den känslan..
Fick sitta i ett eget rum och göra tentan på en tdata, självklart en utan internet, pga. att jag knappt kan skriva med min f*cking tumme... Den oturen hade jag ju att de va högertummen som blev drabbad- den jag gör exakt allting med... Så allt gör betydligt långsammare å blir betydligt sämre resultat oavsett vad de e jag ska göra eftersom jag måste använda min vänster hand... Suck! Saknar min höger hand!!!!
Men iaf, min känsla efter tentan va inte den bästa direkt, å de hade jag kunnat gissat innan jag ens satte mig med tentan. Hade för de första inte pluggat tillräckligt pga. att jag har haft svårt å koncentrera mig pga en rejäl smärta i tummen/handen + att jag har varigt ovanligt trött de senaste veckorna....
Får hoppas på de bästa helt enkelt!!

Drog till Södertälje direkt efter sen. Klev av vid stationen och gick till gymmet i bara linne å knälänga tränings shorts. Det visades vara 4km från Södertälje centrum -> Gröndal. Duktig tjej!
Bestämde mig sedan för att dra ut å springa istället för att springa på löpbandet, riktigt skönt. Slutade tillslut på 7km = 11km totalt innan de va dags för styrketräning. Snacka om att man kände sig duktig sen efter detta pass :)
Åkte därefter med pappa hem å begav mig ut i spåret med mamma å faster (gång). När man väl kom hem så hade de blivit ytterligare 6km. WOOHOO 17km på en å samma dag!!
Resten av kvällen blev lugn framför tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0