<3

Ikväll blev de att jag, mamma å brorsan kollade på Twilight filmerna, 2:an och 3:an å hade det lite mysigt tsm :)
Älskar verkligen dessa filmer, så MÅSTE se den sista snart!!
Blev även att vi kollade på Så mycket bättre efteråt, som pappa hade spelat i - Magnus Ugglas dag.

Mamma tog även ut hårförlängningen... Tänkt att jag hade haft det i 8mån... Känns verkligen naket att ha tagit ur de nu... De e trots allt 2-2,5 dm skillnad på hörförlängningen å mitt eget, om inte mer... Fy fan asså... VILLE EGENTLIGEN INTE!!! Men kände att de va nog bäst, tanke på att jag hade tappat så pass många å håret hade blivit så pass ojämt fördelat - inge snyggt om jag hade haft det ännu längre..

Nu blir de å lägga sig så att jag orkar upp halv 8 imorgon, för att åka till Sthlm å plugga hela dagen med Johanna, Kajsa å Karianne :) Kul å träffa dem, men inte att plugga hela dagen ;p
Hoppas att dagen kan avslutas med att få träffa Fredrik innan de åker tillbaka till Uppsala, men de e tveksamt... Beror på hur länge de andra vill stanna å hur länge vi kommer vara hos Johanna...
Hoppas iaf att jag får träffa honom en stund, nu när han ändå är i Sthlm :)

Godnatt sov så gott <3
Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0