Artikelskrivande!


Tyvärr så blev de inte att träffa Fredrik idag som de va bestämt :(
Han skulle direkt börja jobba när han anlände till Stockholm...
Lite tråkigt men jag förstår honom att han inte kan hoppa över jobbet för att träffa mig :)
Har vi lite tur så skulle de övernatta tills imorgon å åka senare under söndagen, så vi kanske hinner träffas en stund imorgon beroende på när de åker :)
Imorgon ska jag nämligen till Johanna å plugga hela dagen så de beror lite på om jag å Fredrik hittar en tid som passar oss båda! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!
 
Idag har det istället blivit att man pluggat hela förmiddagen. Sammanfattat en artikel som jag ska ha med mig till Johanna imorgon för att skriva ihop allting inför onsdag.
Skulle ha träffat Madde, men fick veta att de kanske skulle till Skärholmen så då passade jag på att bli klar med artikeln istället, även om jag hade velat träffa henne oxå!!! Miss her <3
Sedan blir de kanske att hänga med mamma å Emil på Telges match i Täljehallen kl.15.
Pappa ska iväg på gulklubbsfest med jobbet, å fira de som har jobbat på Scania i 25 år i år. Det är tydligen där Fredrik ska jobba, så vem vet, pappa kanske träffar honom utan att veta att de e han ;) haha!
 
Nu blir de å fortsätta med artikelskrivandet!
Puss å kram så hörs vi senare <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0