Duktig tjej för att vara en lördag!


Idag har man hunnit med ganska mycket för att vara kl.13 en lördag.
Ställde klockan på 9 och drog ut å boxade med pappa i 45min ca. Hoppade in i en varm dusch å käkade frukost.
Har pluggat forsknings metodik (helt klar), och tillämpad fysiologi (båda är grupparbeten som ska vara klara nästa vecka) samtidigt som man har hunnit med att kolla på damernas 10km lopp på tv'n (skidor för de som inte är så inne i de ;P). Har även hunnit prata med Fredrik säkert 3-4 ggr oxå, inte så långa samtal men ändå.
Snart är det dags för lunch och därefter dags att åka mot Täljehallen för att se när Södertälje Kings segrar över Solna! :)
 
Sedan blir de å köra ett boxningspass igen innan de e dags för tv tittande med familjen en lördagskväll!
Ska bli mys, samtidigt som man längtar tills imorgon kväll då jag ska åka å hämta Fredrik i Söderätlje Syd, då han ska slagga hos mig :) Tänk att vi inte har setts sen jag va i Falköping den 4 nov förra året å besökte Anton... Snacka om att tiden går så himla fort... Saknar dem alla å de blev inte bättre igår när jag snackade med Fredrik å man hörde Anton å Victors (A's brorsa) i bakgrunden.... Bara att höra Antons röst igen gjorde mig svag och fick tillbaka all vackra minnen som vi en gång hade... Önskar bara att de kunde bli dsm igen...
Vi får väl se när man får träffa dem igen...
saknar hela gänget: Anden, Fredrik, Emmy, Anton, Tim å Victor (i bakgrunden) <3
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0