I'm tired! time to sleep

Idag har man i stort sätt gått runt å mått dåligt hela dagen pga bråket med mamma i morse.. som vanligt!
Började inte förrän 12.30 så jag körde lite cross-trainer innan jag skulle ta bussen till Södertälje.
Tog mig till KI det vi skulle ha laborations lektion hela eftermiddagen. Va lite intressant faktiskt!
Drog hem å pluggade, å då menar jag faktiskt plugga. Hann klart med de jag skulle göra å ha inskickat senast imorgon kväll - riktigt skönt för en gångs skull!
Bokade sedan med pappa i 45min- helt dyngsur efteråt å ont i benen ! Men skönt efteråt.

Hämtade även mina efterlängtade one tree hill dvd'er (alla 9 säsonger)! :D de e s jävla bra!!!!!!♥♥

Nu blir de å slagga för att orka upp imorgon å ha klinik från kl.12.45-19.00... de e kul men ser inte fram emot så pass många timmar... suck!
Puss å kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0